Monday, August 18, 2014

.4 hari lagi Aleesya Eryna genap 7 bulan !

.

Salam.

Empat hari lagik genap 7 bulan umur intang payung kite. Alhamdulillah, dapat tengok anak membesar depan mata. Dari dia 2.95kg sampai lah dah 7.4kg (Masa 6 bulan). Mungkin sekarang dah hampir ke 8kg. 

Dan sekarang Aleesya Eryna dah pandai duduk! Yeyyy! Alhamdulillah. Dan dia dalam proses nak merangkak. Mungkin dia jenis budak yang tak pandai mengengsot kedepan. Dia pusing 360 darjah lepas tuh dia angkat badan, angkat punggung, alih alih dah duduk. Sekarang ni, dah pandai merangkak sikit sikit. Alhamdulillah.

Seronok tengok dia membesar. Walaupun macam kesian bila tengok dia bersusah payah nak merangkak. Slowly.. Tapi steady. Sampai lah dia berjaya pegang mainan dia tuh. Hihii. Mami sayang Aleesya Eryna sesangat. Abah pun sayang Aleesya Eryna. Semua orang sayang. :')

Kesayanganku.

<3 <3 <3

6months 3 weeks 6days.

Semoga Aleesya Eryna membesar dengan sihat.
Aminnn.

Till the next entry.
TATA~~~

3 comments

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak intan, rasa macam baru semalam baca entri kak intan bersalinkan aleesya ni. hehe sekejap dah masuk 7 bulan. cepatnya masa berlalu. Adam pula nak msuk 3 bulan. ahhahaha

intanurulfateha said...

@Sheila Salim

kannn? kejap je mase berlalu ;)

zarulfarhana said...

dh 7 bulan dah.. comeinya dia..

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13