Wednesday, March 21, 2012

.cinta tu apa?

.

Salam.

Bercinta tu apa? Siapa boleh jawappppppp? Ok fine. Kite tak tau nak jawap. Semalam kan kan, Encik Boipreng boleh pulak tanya kite soalan macamni. Kite tatau la apa ayat ayat die memula. Dan kite pun tak ingat sangat apa yang kite jawap. Yang tau, dok bercinta je kejenya. Muahahaha. Tapi yang penting, dia cakap camni....

Dia : Cintu tu macam megi. Kalau kite makan megi tapi tak letak perencah, mesti lah tak sedap. Kena letak daging, udang, ayam, baru sedap. Letak tayar basikal ker. Haha. *gelak*
Kite
: Main main lah awak ni !
Dia : Betul la. Abang saja bagi perumpamaan macam tuh. Kang kalau kasik ayat bunga bunga kang, Sayang cakap Abang jiwang.
Kite : Eiiiii...jiwang... Heheee.

Tapi bila fikir fikir balik, 
betul jugak apa yang dia cakap tuh kan?
;-)

My Drugssss 

4 comments

| NURUASHIA | said...

betuiii tu sys :)

Edy Fee said...

ahahaha cinta tu ape....takleh blah cinta letak tayar bsikal.hehehe

senang ckap cinta itu indah

jajaHeaRtZ said...

nice blog..
bg kita cinta itu melengkapi antara satu sama lain.. ngeee

Mario said...

tapi tak baik tau makan maggi selalu..hikhik

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13