Friday, February 3, 2012

.tak semangat nak balik melaka

.

Salam.


Semalam borak borak dengan Super K. Hihi. Lama tak guna ganti nama Super K. :-P Ok sambung. Kite cakap lah dengan dia, cuti dah nak habes. Awal bulan 3 dah masuk start kelas balik.. 

Kite : Kite dah tak dek semangat lah nak balik Melaka. Sayang tak dek. Hm..
Dia : Bulan berapa masuk balik?
Kite : Bulan 3, awal. Masa tuh Sayang tak dek dekat darat kot. Malas betul nak balik.
Dia : Sama lah macam Abang. Abang pun dah tak dek semangat jugak nak balik Melaka sejak kawan Abang tu dah tak dek.
Kite : Kawan Sayang? Siapa?
Dia : Parameswara. *gelak*
Kite : Kuang asam !!!!!!!!!!!!!!!

Sabar je lah.
(T__________T)

Ni ke kawan awak tuh?
(T_______T)

Original image HERE

15 comments

Nurulchumel said...

masuk air la.. haha!!

intanurulfateha said...

@Nurulchumel

masuk air?

Ana Farhana said...

sengal...

fatin amalina husna said...

haha..srious comel lar k.intan ngan super K..syok baca..

NuruAshiA ♥ said...

hhaha..sengal jugak

INuR~AFiR said...

Nape x ckp tun ali ke tun mutahir, moden sikit! Parameswara pakai cawat lg mase tu

intanurulfateha said...

@Ana Farhana

haha :DD

intanurulfateha said...

@fatin amalina husna

heee ^_^

intanurulfateha said...

@NuruAshiA ♥

die! bukan sis :D

intanurulfateha said...

@INuR~AFiR

haha ko tanye die :D

Ikr@m said...

belajar kat melaka ke ??? kat mana ??

Ude Tqa said...

pesan kat ipan kalo dia jumpe kawan dia tu ude kim salam...nak no tepon tau...hahaha

sharamli said...

Sejibik ngan muka super k

ainraus said...

i faham perasaan you. :)
leceh laa bila yang tersayang kat tgh laut.

sailaaf said...

sengal. haha

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13