Tuesday, February 14, 2012

.pernah tertidur time gayut tepon tak?

.

Salam.


Kadang kadang kan, rasa nak terajang diri sendirik. Nak tau sebab apa? Kite neh kan, suka nak ngamuk ngamuk tak pasal pasal, nak marah marah pastu ending nya nanges. Huhuhu. Tah pape jer. Padahal tak de pape isu pun. Nampak sangat dah tak de benda nak buat. Keh keh keh.

Pastu kan, yang jadik mangsa pakwe sendirik. Kesian dia tak bersalah. Wuuuu~~ Macam malam tadik kan, kite dah nanges nanges kat tepon, pastu dia pujuk pujuk pujuk tapi kite nanges jugak. Adalah sebab nya kan? Tengah best best nanges kan, pastu tetiba kite rasa macam kite cakap sorang sorang. Rupanya Encik Boipreng kite tuh tertidur !!!!!!!!!!!!!

Ok fine. Rasa macam nak jerit jer suruh dia bangun. Tapi mesti lah tindakan itu tak berjaya. Lepas tuh kite letak tepon then call balik. Dua kali kite call, baru dia angkat. Pastu ngamuk ngamuk jap then tidur. Huhuhu.

Pastu kite neh kalau ngamuk kejap jer. Bangun pagi terus hilang lupa semua yang ngamuk ngamuk malam tadik. Tapi ada lah jugak perli perli dia. Kah kah. Siapa suruh tidur ! @!#$%^&*!

Dia : Sorry lah. Abang sendirik tak sedar yang Abang tertidur semalam.
Kite : Memang lah. Dah awak tidur. Mana awak sedar ! Penat kite nanges soang soang.
Dia : Siapa suruh nanges. Nanges tak pasal pasal. *gelak* Abang tiba tiba macam pelik, sebab henpon Abang bunyik. Abang pikir, tadi Abang cakap dengan Sayang, ashane henpon boleh bunyik pulak. *gelak lagik !*
Kite : Dah Sayang tidur. Memang lah !!!

Kesian dia penat kot. Tu sebab sampai tertidur tidur. Tapi kite memang tak kacau waktu siang dia. Kite kacau waktu malam jer. :-P  Dua tiga hari neh dia memang busy sikit. Tapi kite neh jenis tak paham.

Sebenarnya paham.
Saja buat buat tak paham.
:-P

Pastu masa dia call tadik. Sempat lah main teka teki. Kite neh kan suka mengarut. Sendirik kasik teka teki, sendirik gelak. Padahal, bukan lawak mana pun. (-.-")

Kite : Jom main teka teki !
Dia : Teka teki apa?
Kite : Banyak banyak kuman, kuman apa yang kecik?
Dia : Semua kuman kecik.
Kite : Ada lagik kecik. Cepat lah jawap.
Dia : Kuman apa ek?
Kite : Jawapannya, anak kuman ! *gelak*
Dia : Eleh, tak lawak pun. *tak gelak + konpius*
Kite : Alaa cepat lah gelak. Kite neh kelakar kan?
Dia : Abang gelak lah ni. *tapi gelak paksa* Ok. Abang tanya pulak. Kuman apa yang besar?
Kite : Bapak kuman lah. Eh bukan! Kuman yang besar tuh. Yang pelakon tuh. *gelak*
Dia : Tau pun. *gelak ikhlas*

Akhirnya dia gelak pun secara ikhlas.
(-.-")

Kite : Kite ade soalan lagik !
Dia : Hah, ape lagik?
Kite : Hmmm banyak banyak gajah, gajah ape yang kecik?
Dia : Anak gajah lah. *terpengaruh dari teka teki sebelum ni*
Kite : Salah ! *gelak*
Dia : Abes tuh apa?
Kite : Jawapannya, gajah yang kecik lah. *gelak*
Dia : Maknanya, sayang lah anak gajah tuh.
Kite : Apa kite pulak !
Dia : Ye lah, Sayang kan kuat makan. *gelak*
Kite : JAHAT !!!!!!!!!!!

Cakap orang anak gajah, 
tapi dia pun sama :-P


11 comments

qiela-san said...

okeh kalo cam tu angah jadik sepupu gajah la ek..hakhakhakhak #sambil guling3

nuruashia said...

ehhehe..sys ni comey taw x..perangai cam budak2 kiut sgttttt =)

Edy Fee said...

klau time kapel pon dh pukul2 marah2 kat awek...takyah la buat laki.hahaha

intanurulfateha said...

@qiela-san

ye, tepat sekali ! :p

intanurulfateha said...

@nuruashia

heeeeeeee ^_^

intanurulfateha said...

@Edy Fee

aik, sape yg pukul sape? kompius =.=

LuVidA^^ said...

sape yg pukul ni?? hahaha..
intan senget! ade ek men teka teki

intanurulfateha said...

@LuVidA^^

heeeeee tu la.. da x de keje laen sbb tu nk maen teka teki huhuuh

Saya Disini said...

hehe...swwweet

*Ms.Serry Shah said...

hehe... pnh mengalaminye... prnh tertidur msa tngh brgayut... :)

Nanie Abd Manap said...

ala, sweet nyer........

visit my blog..

naniechanblog.blogspot.com

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13