Saturday, December 24, 2011

.pak pak kebung bung ~

.

Keh keh keh.

Salam.

Hai korangggg.... Kite dekat JB neh. Tidur rumah kazen Irfan. Alhamdulillah, settle majlis pengantin. Semalam sampai JB dekat pukul 4 pagi. Sebab gerak dari Melaka pukul 12 malam. Lepas tuh siap singgah mekdi dulu. Hihihi.


Ektuali banyak benda nak cerita tentang sepanjang hari semalama dan hari ni tapi mata tak larat dah nak bukak. Esok pagi nak pergi jenjalan dengan kazen kazen dia. Yeayyyy~~ Belum rasmi jadik kazen pun dah di layan dengan baek. Terima kasih korang korang semuaaaa.... :-)

Carik mana kite :-P

Nanti kite hapdet penuh yek.
Nanyte~

6 comments

ainasuhana said...

kite nampak cik intan..! hehehe jumpa2..

Iskandar Kamari said...

takim bieber penyeri suasana

rainnyberry said...

kak intan,gambar atas tu dah sesuai sangat jd pengantin..hehe..

nuraitul said...

comel sgt !!

Putryy Nasuha said...

kitew sukewwww tengok kak intan pakai tudung, suweet sangat!

cik Nemo said...

#untunglaaaa

 

About Me

My Photo
intanurulfateha
Muar, Johor, Malaysia
Eh, dah ada dua orang baby girl! ;) | Berdaftar dengan SSM, Double I Excellent Enterprise : JR0046896-W | For any inquiries, whatsapp 012-7186471
View my complete profile

#our journey

Friends since 2008
Getting Close since Nov 2010

Daisypath Anniversary tickers

Love is not a matter of counting the years, it is about making the years!

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. :')

Daisypath Anniversary tickers

Jantung, Hati, Limpa, Paru

Wanita di jadikan atas nama cinta.
Kalau cari, mesti jumpa.

Dan kamu,
Mohammad Noor Irfan;
Terima kasih kerana mencari saya semula!

Hep ! ! !
Curik hati kite ekk!

Tapi tak per..
Kite suke~

(^__^)

#irfanintanJR

#irfanintanJR
Aleesya Eryna

Kesayangan 31-3-13

Kesayangan 31-3-13